Subject: Vandetõlgi aruanne
From: Kai Kruusimäe <[email-masked]>
To: "[email-masked]"
Date: Tue, 28 Jan 2025 13:55:03 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Vastavalt vandetõlgi määrustiku §-le 10 esitan oma vandetõlgete statistika
perioodil 01.02.2024-28.01.2024

Eesti-inglise vandetõlgete arv – 227

Ärakirja õigsuse kinnitamiste arv – 53

Väljatrüki õigsuse kinnitamiste arv - 44

Viitega küsimusele eksamist, loodan, et saate 2025. aastal korraldada
inglise-eesti suunal vandetõlgi eksami. Tõlkebüroo tegevuse käigus näen
sellele suunale hetkel suurt potentsiaali, samuti sooviksin ise sellel
osaleda.

Tervitades,

Kai Kruusimäe

Eesti-inglise vandetõlk

Kutsetunnistus nr 129, välja antud 18. jaanuaril 2021

Tel +372 56 694 805

www.eurest.ee

From: [email-masked]
<[email-masked]> On Behalf Of Rina Sillandi -
JUSTDIGI (via jmvandetolgid Mailing List)
Sent: esmaspäev, 27. jaanuar 2025 10:55
To: [email-masked]
Subject: [jmvandetolgid] Aruanded

Tere

Kirjutan kahel teemal. Esiteks, vastavalt vandetõlgi määrustiku  §-le 10
esitab vandetõlk hiljemalt iga aasta 1. veebruariks Justiits- ja
Digiministeeriumile elektrooniliselt eelneva kalendriaasta tõlgete arvu
tõlkesuundade kaupa ning ärakirja ja väljatrüki õigsuse kinnitamiste arvu.

Palun saatke aruanne e-posti teel aadressile [email-masked]
<mailto:[email-masked]> . Suur aitäh kõigile, kes on aruande juba
esitanud!

Teiseks, oleksin väga tänulik, kui leiate hetk aega ja edastate oma
ettepaneku, millist eksamit võiks Justiits-ja Digiministeerium 2025.
aastal korralda. Võimalusel palun ka ettepanekut põhjendada.

Olles statistika kokku kogunud, kaardistaksin hea meelega ka Teie
ettepanekud ja esitaksin juhtkonnale edasiseks kaalumiseks.

Heade soovidega

Rina Sillandi
Nõunik
Vabakutsete talitus
Justiits- ja Digiministeerium
 <mailto:%7BE-mail%7D> [email-masked]
 <https://www.justdigi.ee/> www.justdigi.ee | Suur-Ameerika 1, Tallinn